Tillfälligt avbrott

97287-174

Jag behöver tänka lite på hur jag vill fortsätta mitt bloggande. De senaste veckorna har det inte varit lika kul som tidigare, en del inlägg har jag tvingat mig själv att skriva, vilket säkert märks. Men jag har ett syfte med att blogga om Tensta, en drivkraft. 

Samtidigt har jag fastnat för en del andra bloggar, som är mer personliga. Vill också, tänker jag. Vill också skriva om böcker, mat, veckra ting, människor och några av de tankar som far runt i huvudet. Det känns lite som att jag har målat in mig i ett hörn med Tensta-temat.

Undrar om det egentligen är någon som läser bloggen för att läsa om Tensta. 

Lusten att blogga ökar. Men jag vill något mer.

Nu ska jag tänka. 

Återkommer snart.

 


Kommentarer
Postat av: Pumans dotter

Du har valt ett väldigt smalt tema och det är säkert en del av förklaringen till att det är svårt att skriva ibland. Sedan har vi ju "ups and downs" alla. Det är inte lika kul jämt. Varför inte utöka med några teman, t.ex. några som du nämner och ha dem under olika kategorier. Du skriver så bra, genomtänkta inlägg med fina bilder, så jag hoppas verkligen att du fortsätter. Och ja, jag får erkänna att jag inte läser bloggen främst för att den handlar om Tensta. Därmed inte sagt att Tensta skulle vara ointressant!

Postat av: Haydee

Jag tycker om att läsa om Tensta, och tycker att det är jätteviktigt att någon skriver sådana inlägg som du gör, men inte heller jag kommer hit bara för att läsa om Tensta.

Mitt förslag är följande: Fortsätt med Tensta-bloggen, men skaffa en vid sidan om där du kan vara mer personlig ? Båda två behöver inte uppdateras hela tiden, de/vi som vill läsa både om Tensta och om andra ämnen du skriver om, hittar säkert till båda bloggarna.

Men det vore synd om du slutade med Tensta-bloggen helt och hållet!

Postat av: Anneli

Hej!
Jo, JAG läser din blogg. Jag kommenterar inte alltid och jag känner igen mig i att det finns perioder då det inte är lika lustfyllt att blogga. Men det bästa med bloggen är att man inte är kontrakterad till något alls. Man gör precis som man vill, när man vill:)
Bra va? Om du känner för att bredda innehållet, gör det vetja!

2007-01-15 @ 00:23:21
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Postat av: Annelie

Tack för era kommentarer! Jag har redan funderat lite på att skaffa en till blogg. Jag vill dock inte gör något förhastat, därför tar jag en liten paus.

Jag vill absolut fortsätta att skriva om Tensta, men kanske lite mer sällan och mer genomtänkt.

Som sagt, jag återkommer när jag har bestämt mig!

2007-01-15 @ 12:58:03
URL: http://tensta.blogg.se
Postat av: rouzbeh

Jag brukar läsea din blogg och jag måste säga att det ändå är som ngn sorts fönster mot Tensta för mig.
Varför inte göra en gruppblogg(heter det så?) med folk från olika förorter som skriver? Forortsblogg!

2007-01-15 @ 23:41:53
URL: http://sodrasidan.se
Postat av: alias anneli

Klart du fortsätter!

Om jag lovar att återkomma :D . *sparar din länk*

/oxå Tensta-bo

2007-01-16 @ 13:31:15
URL: http://anneli.webblogg.se
Postat av: O L G A

Jag har också önskat dig att du ska få skriva om annat än vårt Tensta. Du gör Tensta-bloggen bra, men jag förstår att du vill mer. Spännande!!

2007-01-17 @ 21:59:20
URL: http://staffli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback