Dags att undersöka läsarna...

Under helgerna brukar den här bloggen ha färre läsare än under veckan. Därför ska jag inför denna helg försöka mig på något nytt.

Jag undrar nämligen ibland vilka ni är som läser det jag skriver. Därför presenterar jag "Alla vägar bär till Tensta":s allra första läsarundersökning.

Allt du behöver göra är att markera hur ofta du vanligtvis är i Tensta.

Hur ofta är du i Tensta?
Aldrig
En gång per år
En gång per kvartal
Varje månad
Varje vecka
Varje dag
Jag bor i Tensta
  
Free polls from Pollhost.com


Tack för din medverkan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svarade första alternativet. Har varit i Tensta nån gång men det är väldigt länge sedan.

Postat av: Olga i Tensta

Hej Annelie!
Hoppas du haft en skön helg!
Ville bara berätta att jag flyttat min blogg
till ny adress...
Hälsa Edith och Isak!

2006-10-22 @ 21:19:09
URL: http://staffli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback