Jag har skrivit en bok!



Idag den 1 mars 2011 släpps min barnbok Inte klia, Adam! som jag har gjort tillsammans med Markku Huovila, konstnär, illustratör och tenstabo. Boken är tvåspråkig och kommer ut i fyra versioner: svenska i kombination med spanska, somaliska, bosniska och polska.

Den 19 mars blir det familjeprogram på Tensta bibliotek med sagostund på svenska, somaliska och spanska samt musikstund med nyskriven musik och försäljning av boken till specialpris. Jag hoppas att många från Tensta, Rinkeby, Spånga och andra grannorter kommer och firar boksläppet med oss. Vi finns där mellan 12.30 och 14.30.

Läs mer:
Om Adam på
www.adambok.se Där finns också en inbjudan till 19 mars att ladda ner.
För den som är nyfiken finns ett smakprov från boken på alla språk.
Förlaget som ger ut boken heter Vivlio.



Kommentarer
Postat av: http://anneli.webblogg.se/

Grattis till boken! Ska försöka titta in den 19:e på bibblan. Boken verkar helmysig. Mjuka färger samt omslaget, som en barnbok ska vara. Lättsam & rolig samt lite spänande förstås.

2011-03-10 @ 00:16:05
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Tråkigt att ni lagt ner bloggen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback