Panelen: Guleed

Dags för den siste paneldeltagaren att presentera sig!



Namn:
Guleed Mohamed

Ålder: 20 år

Yrke: Jobbar för närvarande i Tensta Konsthall och med TAC (Tensta Agains Crime). TAC går ut på att ungdomarna själva ska ta och ansvara för Tensta och bedriver läxläsning och jobbar för upphöja Tensta rykte och förbättra områdets status genom att dem själva tar initiativ.

Familj: Jag bor med min mamma och min 2 år äldre bror.

Hemsida/blogg:  -


Hur länge har du bott här?

Jag har bott i Tensta sedan 1997, innan så bodde jag i Dalarna i en liten stad kallad Malung


Vad är det bästa med Tensta?

Det bästa med Tensta är det enorma energin som råder där och som ter sig i alla former och platser.


Är du engagerad i någon verksamhet i Tensta?

Jag är engagerad i Tensta Livstycket, Blå huset och i Tensta Konsthall.


Något annat du vill berätta om dig själv?
Jag har memorerat alla svenska kungar från Gustav Vasa till den nuvarande kungen i kronologisk ordning, heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback