Dyrt ta en simtur

Att glida fram över ytan inne på Tenstabadet medan snön ligger vit på andra sidan glasrutorna är en angenäm sysselsättning så här års. Har man tur är man helt ensam i stora bassängen. Barnen har de två mindre bassängerna att plaska i, med rutschkana och allt. Och i bastun trivs väl alla...

Sedan nyår kostar det dock 65 kronor för en vuxen att bada (om man betalar kontant). För ett par år sedan
fördubblades priset. Även om höjningen den här gången bara är en femma så tror jag att priset börjar närma sig smärtgränsen för många. Hur mycket kan du tänka dig att betala för en simtur i Tensta?

(Jag känner mig extra nöjd över mitt årskort, som nu känns som en bra investering!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback