Hej igen!

Så har det blivit höst: typisk svensk sådan med slask och rusk. Det har varit skönt att inte tänka på bloggen under avbrottet, utan istället fokusera på annat som är viktigare: familjen, studierna, livet.

Men då och då har jag gått förbi anslagstavlan och sett att något är på gång, tänkt: det borde jag blogga om. Eller iakttagit någon liten detalj som jag vill dela med mig av till er som läser här (om det nu finns några kvar).

Inspirationen har alltså återvänt.
Ett och annat inlägg är att vänta.
Men det kanske inte blir precis som tidigare.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Haydee

Välkommen tillbaka! :)

Postat av: Annelie

Tack! Hoppas du har det bra, visst har du flyttat vidare till nya länder? (Jag ska bli bättre på läsa andra bloggar nu nör jag är tillbaka i bloggosfären igen :-)

2008-11-16 @ 14:19:30
URL: http://tensta.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka!



Hälsningar

Anna

2008-11-21 @ 21:22:50
Postat av: pumita

VÄLKOMMEN TILLBAKA! Du är saknad ska du veta. :)



Vi (eller jag kan bara tala för mig själv) är tacksamma för det vi får. Och du har alldeles rätt: livet är viktigare. Ibland måste bloggen stå åt sidan. ;)

2008-11-26 @ 21:24:42
URL: http://pumansdotter.blogspot.com
Postat av: pumita

VÄLKOMMEN TILLBAKA! Du är saknad ska du veta. :)



Vi (eller jag kan bara tala för mig själv) är tacksamma för det vi får. Och du har alldeles rätt: livet är viktigare. Ibland måste bloggen stå åt sidan. ;)

2008-11-26 @ 21:26:28
URL: http://pumansdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback