Äntligen indiskt!

Redan i mars var skyltarna uppe på Tensta Allé, men inte förrän idag öppnade Chili Masala för gäster. Jag pasasde naturligtvis på att äta lunch och blev både mätt och nöjd. Lunch kostade 69 kronor. Jag provade den vegetariska grytan som var ganska stark och mycket god. I sällskapet provades det även lammgryta och grillad kyckling - också det smakligt. Ris och sallad ingick, samt kaffe eller te. Stämningen var på topp bland personalen, som gav ett trevligt bemötande. 

Lokalen är riktigt fin, men en varm röd färg på väggarna och sparsam inredning. Tack vare de stora glasrutorna ut mot gatan samt öppningen mot köket känns det luftiga. Det är kul att det äntligen har öppnat en fräsch trevlig restaurang i Tensta. Jag hoppas att många hittar dit, så att den blir kvar länge!

Läs mer: 
Chili Masalas hemsida



Kommentarer
Postat av: O L G A

Jag var där. Det var trevligt och gott :-)

Postat av: M.

Tack för en väldigt trevlig blogg, som en tenstabo själv ska jag börja hålla ett öga på den för tips.



/m

2008-12-02 @ 20:24:47
Postat av: :)

Bor i huset mitt emot Chilli Masala, ser alltid lika mysigt ut från fönstret. Ska nog ta och äta där någon gång

2009-01-13 @ 20:25:37
Postat av: Marie

Salamo aleikom!

Var hos er och åt i fredags..... det var Suuuuper gott!!!

Äntligen en Halal resturang med god kvalitets mat.

Rekomenderar nu er till alla mina vänner och kollegor.

Jag kommer snart igen.



Mäsalam!

Marie

2009-10-21 @ 12:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback