Vill du driva en konsthall?

Är du...

visionär, modig, stark, karismatisk, tydlig, kreativ, flexibel, öppen, självständig, smart, kommunikativ, samarbetsvillig, lyhörd, helhetsseende, ansvarsfull, kvalitetsmedveten, nytänkande och vis...

samt

har kunskap och erfarenhet av den samtida internationella konstscenen och har erfarenhet av att leda personal mot höga mål med begränsade resurser?


Då kan du bli nästa
chef på Tensta konsthall.



För övrigt konstaterade jag i morse när jag kom till Universitetet med tunnelbanan, att samtliga (!!!) glasrutor vid ingången där var krossade. Så omfattande skadegöralse vet jag inte om jag har sett någonstans tidigare. Frågan är om jag i morgon får ta cykeln till universitetet, för att SL drar in tunnelbanan dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback