Varför inte...?

97287-183

Detta är charmen med anslagstavlor.

 

Varför inte ta en promenad till Annas affär?

 

Ja, varför inte? Det ska jag se till att göra någon dag när det är öppet. Annas affär säljer rättvisetillverkade saker från olika världsdelar, bland annat choklad, te, och leksaker. Dessutom eget hantverk.

 

Det är bara öppet två dagar i veckan, på onsdagkvällar och lördagar. Tills jag hittar ett datum som passar mig får jag nöja mig med den enkla hemsidan. Jag tror att det är just enkelheten och äktheten som är lockande. Och så känns det alltid roligt att kunna uppmuntra lokal och småskalig affärsverksamhet.


Kommentarer
Postat av: Haydee

Jag börjad också planera en liten resa (promenaden skulle ta så lång tid att affären antagligen skulle vara ständs när jag kommer fram annars..) till Tensta. Den där saken i andra bilden ser lovande ut.. :)

(och så blir det understrykt igen)

Postat av: Annelie

Vad kul! Jag kan rekommendera att ta en fika på konsthallen, jag gillar miljön, med härligt stora glasrutor ut mot Piazza Taxingeplan!

Blogg.se har uppdaterat tjänsten, jag antar att det är därför det blir lite konstigt med understrykningar o.dyl.

2007-03-03 @ 20:58:31
URL: http://tensta.blogg.se
Postat av: Anna

Vad roligt att de att du sett min lapp! Ser fram mot ditt besök såsmåningom.
Är imponerad av din sida! Mycket värdefullt för vårt område, tror jag.

2007-03-18 @ 19:56:50
Postat av: Annelie

Och vad roligt att du har hittat hit :) Jag ska försöka komma förbi så snart jag kan, det gäller bara att hitta en dag som passar!

2007-03-19 @ 13:17:40
URL: http://tensta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback