Glad sommar!

Nu tar jag sommarlov från Tenstabloggen. Semestern kommer att tillbringas på annat håll, men i augusti återkomer jag. Det är just det jag menar med namnet på min blogg: Alla vägar bär till Tensta. Oavsett var i världen jag befinner mig så kommer jag att komma tillbaka till Tensta, som är mitt hem.

image244

För er andra som också ska ut och resa kan jag tipsa om billiga resväskor i Tensta centrum.

image245

Andra kanske ägnar sommaren åt hårt arbete, som dessa personer som arbetar med att iordningställa Lidl i Tensta centrum. Det ser ut att börja närma sig en öppning.

Eftersom jag själv inte kommer att kunna rapportera från Tensta räknar jag inte med att uppdatera bloggen under sommaren, inte regelbundet i alla fall. Men om någon av er läsaren skulle vilja skicka ett litet "vykort" med några ord eller kanske en bild går det alldeles utmärkt. Jag ska försöka lägga ut det på bloggen så snart jag kan. 

Du kan nå mig på e-postadressen [email protected]

Ha en bra sommar! Vi hörs i augusti!

Kommentarer
Postat av: Haydee

Ni får ha det så bra på er resa!!!

Postat av: O L G A

Försökte ringa dig nyss... Jag hoppas hinna säga lycklig resa till dig innan ni far.

2007-07-01 @ 12:13:34
URL: http://staffli.blogg.se
Postat av: Pumita

¡Buen viaje! :)

2007-07-02 @ 00:37:04
URL: http://pumansdotter.blogspot.com
Postat av: Maria i Barcelona

Ha en härlig semester.

2007-07-03 @ 00:14:33
URL: http://www.agrell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback