Grattis Olga!

Att jag har varit dålig på att uppdatara den senaste veckan beror dels på en kommande tenta som jag har försökt plugga till, dels på att hela familjen drabbats av en inte så trevlig vintersjukdom. Tentan får jag antagligen göra vid ett senare tillfälle för att fokusa på att ta hand om familjen. Återkommer till bloggen när jag blir lite friskare.

Jag måste dock gratulera min vän Olga från Tensta till den fina artikel i
Lokaltidningen Mitt i denna veckan. Jag lärde känna Olga tack vare bloggen och är så glad att det går bra för henne och att det uppmärksammas i tidningen. För den som är nyfiken på Olgas konst rekommenderar jag hennes hemsida. Olga har även varit vänlig nog att låta mig publicera hennes vykort från Tensta på bloggen - ta en titt här!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback