Fråga: När invigs cykelleden?

 Hej!
Jag besöker din blogg med jämna mellanrum, och vet vid det här laget att du kan det mesta om Tensta
. Därför vänder jag mig till dig med en fråga.
Jag såg en annons i "Mitt i Tensta-bladet" för ett tag sedan om någon typ av invigningsfest om cykelled/cykelslinga?
Jag kommer ihåg att det skulle ske imorgon (onsdag) kl 15.00, tror jag, med minns inte var den skulle hållas.
Jag har sökt på nätet med föga resultat. Vet du något om detta?


Hej!

Roligt att du läser min blogg! Jag såg också annonsen och hade tänkt skriva om invigningen - bra att du påminde mig! Hittade en länk med info:
http://www.stockholm.se/-/Nyheter/Klimat--Miljo/Jarva-cykelled-invigs/

Alltså: invigning  av Järva cykelled i morgon (27 maj) klockan 15 i Akalla by.

Tyvärr kan jag inte gå dit själv, men det verkar bli en kul tillställning. Om du går dit får du gärna rapportera om det på några rader, så kan jag lägga ut det på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Rova

Hej hej vad kul och se att någon vet och har mkt koll på Tensta. Jag har en liten fråga och hoppas få svar på detta om det är möjligt. Jag bifogar länken om en annons som jag såg på DN där 4 unge män kan fixa till stöket i tensta står det. Min fråga är nu: finns dessa killar för att hålla läget i Tensta eller hur är det?



http://www.dn.se/sthlm/vi-kan-fixa-stoket-i-tensta

2011-06-06 @ 00:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback