Mönstervecka: Prickigt

97287-134

Här kommer mina prickar med prickigt från Tensta! Jag återanvände en av de randiga bilderna men kallar den nu prickig, vad sägs om det? Ni som har varit i Tensta får gärna gissa varifrån prickarna kommer.

Det var mycket svårare att hitta prickigt än randigt och rutigt i utemiljön, som för det mesta utgörs av räta linjer. I morgon är det blommigt, vi får väl se hur det går med det...

(Detta är alltså tredje delen av
Tankebubblors bloggutmaning om en mönstervecka. Över 50 bloggar deltar!)

Kommentarer
Postat av: cleo

Så mycket fina prickar ni har i Tensta!

Postat av: ak

jag tror att prickarna längst ner till höger kommer från en stekpanna i tensta. Har du tagit bilderna själv förresten?

2006-11-08 @ 19:34:06
Postat av: Annelie

Ja, det stämmer :) Givetvis har jag tagit bilderna själv, det är det som är det roliga!

2006-11-08 @ 19:57:53
URL: http://tensta.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag håller med om att det roliga är att ta bilderna själv!
Jättefina bilder du har.

2006-11-08 @ 20:21:27
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback