Helgens nöjen

Nu i helgen händer det mycket!  

FREDAG 30 MAJ

Tensta konsthall - Cities are made of this
Presentation av det vinnande förslaget i en tävling för studenter på Arkitekturhögskolan och KTH.
Vernissage från klockan 18.
Läs mer på
konsthallens hemsida och projektets hemsida.

LÖRDAG 31 MAJ

Gospelkonsert i Tenstakyrkan
Tre körer sjunger gospel från klockan 18.
Mer info här.

Eggebystämman på Eggeby gård
Musik, dans, mat, utställning m.m.
Läs mer på www.eggeby.nu

Vårfest i Spånga By
Ridning, marionettteater, hoppborg m.m.
Tid: 12-16
Kontaktuppgifter

Kommentarer
Postat av: Sofhia

Vilken bra blogg! Jag fyttar tillsammans med min kille och son till Tensta nu ihelgen, trots många vänners varningsord, för vi tycker det verkar vara ett varmt och mysigt område på bra avstånd till stan.
Här kanske man kan få lite tips om "best of" i Tensta! Schyöösst!

2008-05-30 @ 20:22:02
Postat av: Annelie

Hej Sofhia!
Vad roligt att du har hittat hit! Jag hoppas att du kommer att trivas i Tensta. Jag tycker att det är perfekt att bo här med barn - inga bilar på gatorna och näta till naturen.

När det gäller favoriter i Tensta har några tenstabor skrivit sina egna listor. Ta gärna en titt på dem i arkivet (sök på "favoriter" så kommer de up!).

Välkommen till Tensta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback