Cosas + Livstycket = Sant

97287-18397287-185
Foto: Anneli Levin


Vilken nyhet passar bättre på alla hjärtans dag än denna?  
Flitiga myran berättar att hon kommer att börja sälja delar av Livstyckets sortiment i sin nätbutik Cosas.  

Rubriken har jag lånat av henne, och att det liknar en kärleksaffär är inte så svårt att förstå. Det räcker att ta sig en titt på Livstyckets färgstarka textilier och Cosas övriga sortiment. Kvinnan bakom både bloggen och butiken är Anneli Levin och jag tror inte att det finns någon som är mer lämpad att föra ut Livstycket till en bredare publik än hon. Anneli tar de vackraste bilder av sakerna i butiken, som riktigt andas kärleksfull omtanke. Precis den omtanke som de broderade sakerna från Livstycket förtjänar.

 
Till att börja med kommer Livstyckets broderade neccessärer och några unika kuddar att finnas till försäljning hos Cosas, men fler produkter är på väg in i sortimentet.

Länkar:
Du hittar Cosas här,
Flitiga myrans blogg här och
Livstyckets hemsida här.

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst är det roligt för anneli!

Postat av: Anneli

Hej!
Vilken tur att ingen ser mig nu, knallröd i fejan med tårar i ögonen. Jag blir så glad och rörd över din otroligt fina beskrivning. Tack snälla rara!
En Stor Kram till dig på Alla Hjärtans Dag!

2007-02-14 @ 18:56:49
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Postat av: Annelie

Tack själv för att du förgyller vår tillvaro med vackra bilder och ting! Hoppas försäljningen går bra!

2007-02-14 @ 21:55:13
URL: http://tensta.blogg.se
Postat av: Weronica

Jag har köpt en kudde av Anneli från Livstycket. Det är fantastiska ting som nu görs tillgänglig för en större publik. Förförande bilder!

2007-02-16 @ 08:55:30
URL: http://livingbyw.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback